Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Sun Valley, Verenigde Staten van Anneke Schenk - WaarBenJij.nu Gelukkig Nieuwjaar - Reisverslag uit Sun Valley, Verenigde Staten van Anneke Schenk - WaarBenJij.nu

Gelukkig Nieuwjaar

Blijf op de hoogte en volg Anneke

01 Januari 2016 | Verenigde Staten, Sun Valley

Hallo allemaal,

Natuurlijk willen wij jullie allemaal een gelukkig Nieuwjaar wensen!

We zitten nog steeds bij de kinders. Komende woensdag gaan we de vlag verplaatsen naar de camper.
Onze kerstdagen zelf verliepen rustig. Omdat we hier met wat zieken zaten, hebben we de pakjesavond om het zomaar te noemen uitgesteld totdat iedereen er bij kon zijn.
Nou zijn we wel wat gewend met hoeveelheden, maar ik moet zeggen dat ze er hier een topprestatie van maken. Bergen met pakjes, die vervolgens door de kinderen worden verdeeld onder de aanwezigen en dan mag iedereen tegelijk beginnen met uitpakken. Onze jongste telg lag op dat moment nog lekker te slapen bij Grandma (haar Amerikaanse Oma) boven, en misschien was dat niet eens zo'n slecht idee. We zijn ruim voorzien van pakjes, een mooie eigengemaakte tegel met de handdruk van Elizabeth erop. Deze past mooi in de verzameling, van Robert en Marian heb ik ook bij het verlaten van de kleuterschool een handdruk in gips gehad! Verder een heel mooi badlaken met de bekende foto van onze drie kleinkinderen (de foto dat ze om en om liggen), papa en ik allebei een eigengemaakte mok met foto's van de kleine meid, papa een lekker dubbeldik hillbillie hemd, een sjaalmuts, 2 plaids met kussentjes, enfin teveel om op te noemen. Onze cadeautjes vielen goed in de smaak.

Verder zijn er de aflopen dagen diverse vrienden en familie met kinders blijven slapen. Was erg gezellig en leuk. Gisteren nog een lekkere wandeling gemaakt met Sarai en haar familie boven op Camelback Mountain. Lekker rustig maar ook best wel aan de frisse kant. Rondom het vriespunt en een koude wind. Vannacht natuurlijk opgebleven om het nieuwe jaar in te luiden met z'n allen en een paar stukjes vuurwerk af te steken.

Vanmorgen hebben we het nieuwe jaar ingeluid met een nieuwjaarsontbijt buiten de deur. Facebook volgers van Robert hebben de foto kunnen zien hoe Elizabeth hiervan heeft genoten, net als wij.

Nu de laatste paar dagen hier en dan op naar het zuiden.

Ik vergat onze weersomstandigheden te melden. Met Kerst was het 21 graden, het betere T-shirt weer en 2 dagen later was het licht aan het sneeuwen.

We houden jullie op de hoogte!

• 02 Januari 2016 - 21:18

Sjonnie:

Tja een echte Amerikaans kerstfeest dus met veeteelt cadeautjes! Toch ook leuk om eens mee te maken.
    Nu op naar jullie volgende trip. Die zal vast weer interessant en vol avonturen worden! Veel plezier en goede reis!
    Liefs Sjon.

• 02 Januari 2016 - 21:48

Eef:

Dank je, en 'like-wise'!
    Leuke foto's, vooral die waarop Robert op Camelback Mountain checkt of 'ie nog netjes langs het lijntje kon lopen! Was er reden waarom (schijnbaar) alleen Robert deze oefening moest doen??

• 03 Januari 2016 - 10:59

MP:

Ook wij hebben het gezellig gehad.Eef en Sjon hebben hier 2ekerstdag "gegeten". (SNERT!.
    eN HET NIEUWE JAAR ZIJN WIJ SLAPEND INGEGAAN.
    We wensen jullie een goede "trektocht".Benieuwd naar jullie volgend verslag. LFS,MP.

• 03 Januari 2016 - 20:47

Alie:

Hoi An en Bert,

Wij wensen jullie ook een gelukkig nieuwjaar en veel veilige kilometers. Kijk al helemaal uit naar alle verhalen die jullie publiceren. Er kan bijna een boek uitgegeven worden. Misschien een ideetje voor de tussentijdse weken thuis.
    Veel plezier en geniet vooral.