Vrolijk Pasen - Reisverslag uit La Parida, Mexico van Anneke Schenk - WaarBenJij.nu Vrolijk Pasen - Reisverslag uit La Parida, Mexico van Anneke Schenk - WaarBenJij.nu

Vrolijk Pasen

Blijf op de hoogte en volg Anneke

04 April 2015 | Mexico, La Parida

Vrolijk Pasen!

We zitten hier nog steeds prinsheerlijk in het Seminole State Park. Het bevalt ons hier prima. Het weer doet zijn best, vandaag een beetje minder, maar dat is maar goed ook, want onze huidjes kunnen wel een dagje rust gebruiken.
Gisteren, vrijdag dus, hebben we een fietstocht gemaakt naar de Canyon Rim, het fietspad was meer bestemd voor mountainbikes, maar we hebben de tocht uitgefietst. Het eindresultaat was wel dat ik bij thuiskomst een lekke band bleek te hebben. Laten we nou van alles in huis hebben, alleen geen bandenplak! Bij de buurman, de camphost, een setje geleend en de band weer geplakt. Maar kennelijk niet alles want de band is weer leeg. Goed bij de volgende stop dus maar een setje bandenplak halen.
Overigens was de tocht erg mooi, met veel uitzichten.

Intussen hebben we de camper weer naar onze zin ingericht. De nieuwe gordijntjes, die Bert in NL had gemaakt, hangen en geven een warm gevoel. Ook kwamen we hier gisteren de nederlanders weer tegen van die huurcamper van het vorige stukje. Ze hadden een nacht aan een meer gestaan, maar 's morgens werden ze weggestuurd, want ze mochten daar niet overnachten. De eerstvolgende mogelijkheid was dit State Park. Vandaar.

Dinsdag plannen we om weer verder te gaan, dan richting Big Bend National Park. Onderweg in het grootste stadje (wel 456 inwoners!) hopen we wat boodschappen te kunnen doen. Er schijnt wel een supermarkt te zitten en ook een wasserij, dus wie weet, gaan we wel huishoudelijk doen. Hoe het met de verbindingen in Big Bend zit, weten we niet, want het ligt nogal afgelegen, dus in dit geval geen bericht is goed bericht!

Rest ons jullie een vrolijk Pasen te wensen.

• 04 April 2015 - 18:53

Sjonnie:

Ehmm, dit valt mij wel wat tegen, welke Hollander heeft er nou geen banenplak bij zich? Maar ok dat gebeurt jullie niet nog een keer. Op naar het volgende stekkie en hopelijk zien jullie daar ook weer veel moois! Fijne paasdagen!
    Liefs Sjon.

• 05 April 2015 - 12:09

Eef & Ron :

Helemaal prima zo te horen, behalve dan van dat bandenplakken! Ik was al eventje (héél eventjes) positief verrast dat één van jullie 'gewoon' een band kan en gaat plakken.....ik weet heel goed hoe zo'n doosje Samson Bandenplakset eruit ziet, maar ik zou dit heel snel (shame on me, ik weet het) iemand anders in z'n handen gedrukt hebben........;-( maar goed, de vaardigheid bleek dus toch sleets. Hahaha.
    En verder zou ik zeggen: Giddy up go and Keep on going!

• 05 April 2015 - 15:42

MP:

wat een giller. volgend jaar eerst maar weer eens een tochie over de Veluwe!!
    intussen nog meer (achtrr-)kleinkinderen??
    goed spoor! Gr.,MP.