op weg naar Texas - Reisverslag uit Sun Valley, Verenigde Staten van Anneke Schenk - WaarBenJij.nu op weg naar Texas - Reisverslag uit Sun Valley, Verenigde Staten van Anneke Schenk - WaarBenJij.nu

op weg naar Texas

Blijf op de hoogte en volg Anneke

29 Maart 2015 | Verenigde Staten, Sun Valley

Toch maar even gauw nog gebruik maken van het internet bij Robert met een kort verslagje.

Morgen (maandag)vertrekken wij vanuit een nog steeds winters Pennsylvania naar wat zomerse oorden in Texas.
De laatste dagen heeft manlief zich uitgesloofd en allerlei kleine dingetjes in en om het huis gedaan. Moeders heeft zich bezig gehouden met de nieuwe moeder en haar baby. Alles is hier nu onder controle dus kunnen we met een gerust hart vertrekken.

Vandaag (zondag dus) ben ik met Jenna bij haar ouders geweest, want er werd een fotoshoot gehouden met de kleine meid. Schattige foto's waarvan er 2 op facebook staan. De rest volgt met een week of 2. Tegen die tijd zullen we aan de familie de link sturen om de rest van de foto's te bekijken.

Intussen heeft Bert 1 koffer gepakt, de andere blijft hier, per slot van rekening hopen we de dikke truien niet meer nodig te hebben. Natuurlijk wel wat meegenomen voor een wat koelere avond, maar de weerberichten doen ons zomers aan met overdag temperaturen van zo'n 26 tot 30 graden. Een duidelijk verschil met hier,want gisteren hadden we weer wat motsneeuw hier.

Zodra we weer wat foto's hebben en een goede verbinding zullen we weer wat van ons laten horen. Maar verwacht niet te snel iets, want onze ervaring van het afgelopen jaar heeft ons geleerd dat we mogelijk wel wat verbindingsproblemen kunnen verwachten.

Jullie sterkte met de wat vochtige week die komt en tot spoedigst schrijvens!

Groetjes van ons beidjes.

• 30 Maart 2015 - 07:21

Eef:

Fijn dat alles daar OK is en jullie ook met gerust hart de jonge ouders aan 'hun lot' kunnen overlaten :-):-) Alle tante's en ooms en vriendinnen en grootouders en goedbedoelende buren en 'what not' weer huiswaarts?........vast wel! Maar je hebt Jenna en Robert vast wel subtiel aangegeven dat niet daarmee 'de rust wederkeert'?
    Heel goede reis naar Texas gewenst: heerlijk opwarmen daar dus en op zoek naar 'a real Texan Hiiiiiiiii-aaaaaaaaa Burger'? Geniet en rust ook lekker uit nu!

• 30 Maart 2015 - 12:27

J.R.:

Hi Sue-Ellen, we need to load up the rifles, and warn Bobby, these Dutchies are coming back again.......... Let's bring the cattle back in the barn, not the Dutch barn.

Oh, and hide the whiskey as well!

Howdi, J.R.

• 30 Maart 2015 - 14:39

Sue Ellen:

ROWHIDE, Giddi up gggggooooooooooo.

Looooots of fun in Texas!!!

J.R. you need to come in NOWWWWW.

Yours troellie XX

• 30 Maart 2015 - 15:28

MP:

Veel heil en zegen! Geniet van je vrijheid en keer (tzt) gezond weer huiswaarts!!! Groeten, MP

• 03 April 2015 - 18:30

Sjonnie:

Het was vast moeilijk om afscheid te nemen van die kleine meid, maar na alle goede adviezen van opa en (vooral) oma komt alles vast wel goed. Jullie een hele goede reis en voor zover als mogelijk is blijven we jullie volgen!