Nog geen baby - Reisverslag uit Sun Valley, Verenigde Staten van Anneke Schenk - WaarBenJij.nu Nog geen baby - Reisverslag uit Sun Valley, Verenigde Staten van Anneke Schenk - WaarBenJij.nu

Nog geen baby

Blijf op de hoogte en volg Anneke

16 Maart 2015 | Verenigde Staten, Sun Valley

Hallo allemaal,

Even een berichtje uit de States.

Om te beginnen,nee de baby is er nog niet. Vandaag weer naar de dokter en dan weten we misschien iets meer, maar zodra er beweging is op het bevallingsfront dan laten we jullie dat natuurlijk snel weten.

Verder zijn we met z'n allen gezellig bezig, een soort nesteldrang. Die is duidelijk al wel aanwezig.

Het weer hier: overdag dooit het al flink, zeker al de hele week, maar 's nachts vriest het nog wel. Gelukkig niet zo erg als vorig jaar, dus houden we het goed uit. Er ligt nog wel steeds sneeuw, want er lag zoveel dat een week dooi overdag dat niet nog niet weg krijgt.

Eigenlijk valt er dus weinig te vertellen,maar ik dacht ik laat maar weer eens wat van mij horen. Maar voornamelijk geldt: geen bericht is goed bericht. We kijken uit naar de komende week, want de verwachting is wel dat ons nieuwe kleinkind deze week het daglicht gaat aanschouwen. We houden jullie op de hoogte.

Groetjes van ons beidjes.

• 16 Maart 2015 - 13:42

Dokter Corrie:

Hallo Beste Kebabben, misschien wat broodkruimeltjes strooien en komt hij/ zij daar wel op af. Dit is een oud, bekend, recept ter versnelling van de baby.

Ik zou geen glaasje Bourbon neerzetten, dat is meer voor een dorstige opa.

Wat kost de benzine nou?

En een pizza?

En een hamburger?

Groetjes, Dr. C.

k'dan, k'dan, k'dan, k'dan - misschien helpt dit wel, dit is de lokroep van de achterbuurman om zijn duifjes binnen te laten komen...... :-)))))))

• 17 Maart 2015 - 06:44

Eef:

Wachten, wachten en wachten........ Is het jarjon in het Engels ook niet 'the expecting mother/father'? Dus ook 'the expecting grandmother/-father'?! Maar niks geen 'receiving etc.'! Je blijft maar in die 'expecting mode'........nu begrijpen jullie waarom, denk ik. Wachten, wachten en..............

• 17 Maart 2015 - 11:14

MP:

Doorgaan,vooral doorgaan! Wij leven met jullie mee. Voor jullie allen daar in de USA: veel sterkte, maar vooral succes! Jenna is een flinke meid en Robert staat haar vast goed bij. We horen wel.
    Groetjes, MP.